דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום גגות באיכות וביטחון 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2051 פעמים ]

איטום גגות באיכות וביטחון

בעיה מוכרת ונפוצה, המאלצת לטרחה רבה בתיקונה, הינה נזילות ורטיבויות בנקודת שונות קירות הבית החיצוניים והפנימיים. להוציא הבעיה האסתטית הנגרמת עקב כתמים בקירות, היווצרותם של עובש וטחב המהווים כר פורה לחיידקים ובקטריות ומהווים סכנה בריאותית ליושבי הבית, הרי שישנם נזקים מהותיים הגורמים לנזקים אלו.

רטיבויות ונזילות נגרמות על ידי איטום לקוי של הגג, בין אם בשל שימוש בחומרים לא איכותיים, בין אם בשל אופן עבודה מרושל או ניסיון לקצר תהליכי עבודה על ידי חסכון בחומרים או חלקים מסוימים בעבודה, ובין אם מחוסר מיומנות. נזילות הנוצרות בגלל איטום גגות לוקה בחסר מביאות לידי תופעה של חדירת מים לתוך קירות הבית דרך שכבות פנימיות של הגג, כמו גם איטום  לקוי בחדרי האמבטיה וסתימות בתעלות השונות, הביוב וכיו"ב.

תופעה המוכרת לרבים הינה רטיבות החוזרת על עצמה לאחר שכבר בוצע איטום גגות או איטום של קיר פנימי, אולם עקב איכות עבודה ירודה, חוזרות הנזילות להופיע בקירות השונים. כמו כן, 'רטיבות קפילארית', היא רטיבות שהתפרצה אך נעלמה מהעין עד לרגע הופעת כתמי רטיבויות בקירות, הינה תופעה נפוצה הנגרמת בעקבות איטום גגות באיכות לקויה מלכתחילה.  עבודה איכותית המתבצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים היעדר פיקוח ראוי מצד הממשלה ואמצעי אכיפה יעילים, פותח פרצה לביצוע עבודות רשלניות, כמו גם רצונם של אנשי המקצוע השונים לתת מחירים נמוכים – לחסוך בעלויות עבודות איטום גגות או איטום קירות פנימיים, זאת על חשבונם של דיירי הבית. היותו של איטום הגג שלנו גורם מהותי לשמירה על בריאות חיינו – רשלנות בביצוע עבודות איטום הינה חמורה.

על פי התקנים בישראל, אנשי מקצוע מחוייבים בתעודת אוטם מורשה, כמו גם בשימוש בחומרים העומדים בתו תקן, אולם היעדר אמצעי אכיפה, מצריכים את דיירי הבית עצמם לבדוק באופן יסודי את איכות העבודה שנעשתה כמו גם את ניסיונו של איש המקצוע ותעודות ההסמכה שהוא נושא עימו. צרכנות חכמה רצוי לבדוק אילו חומרים מקבלים שימוש במהלך עבודת האיטום, ולרכוש מעט ידע מקדים שיאפשר הבנה כללית בבואנו לקבל שירות של איטום גגות.

ידע כלי על החומרים בהם עושים שימוש בשוק הישראלי, כמו על תהליך העבודה וחשיבותו של סדר פעולות ולוח זמנים, יאפשר ללקוחות להבין את איכות עבודת איטום גגות שמתבצעת אצלם.  וכמו בכל תחום אחר, רצוי להיות צרכן חכם, ולבצע סקר שוק בין בעלי מקצוע בתחום של איטום גגות על ידי הצעות מחיר שונות. הצעת מחיר נמוכה במיוחד צריכה להעלות סימן שאלה בנוגע לאיכות החומרים. כדי לקבל מידע נוסף על החומרים בהם נעשה שימוש, תוכלו לגלוש לאתר שלנו המספק את כל הדרוש להתמצאות בחומר, טרם איטום הגג הביתי שלכם.

ביצוע עבודת איטום גגות איכותית הינה ערובה לביטחון ילדינו ויקירנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב